Kantoormeubilair leasen: de 4 grootste voordelen
Ten opzichte van huren of kopen van kantoormeubelen is het leasen van kantoormeubilair nog vrij onbekend. Het kan echter zeer aantrekkelijk zijn om kantoormeubelen te leasen! In deze blog vertellen we over de 4 grootste voordelen van leasen, en leert u waarom dit een zeer interessant alternatief is op eigen aanschaf of huur:
1. Geen grote investeringen nodig
Als u kantoormeubilair wilt leasen is daarvoor geen grote investering nodig. U betaalt iedere maand een schappelijk bedrag voor uw kantoormeubilair dankzij de zeer scherpe leasetarieven en lage rentekosten. Bovendien hoeft u bij lease uw werkkapitaal niet aan te spreken, zodat u deze voor uw core business kunt blijven gebruiken. Ook uw leencapaciteit bij de bank wordt nauwelijks aangetast door de leaseovereenkomst.
2. Leasemeubilair wordt op maat voor u gemaakt
Wanneer u ervoor kiest om kantoormeubels te huren bent u vaak gebonden aan bepaalde maatvoeringen en kleuren. Bij lease is dit niet het geval: uw leasemeubilair wordt altijd op maat gemaakt, volledig naar uw wens. Leasemeubilair is bovendien altijd gloednieuw, wat ook lang niet altijd het geval is bij gehuurd meubilair. Zo weet u zeker dat u lang vooruit kunt met het nieuwste van het nieuwste op het gebied van kantoorinrichting.
3. Keuze uit verschillende looptijden
Voor de leaseovereenkomst heeft u keuze uit verschillende looptijden. U bepaalt zelf voor welke periode u het kantoormeubilair wilt leasen. De flexibele looptijden bieden de ruimte om een overeenkomst te vinden die het beste aansluit op uw praktijksituatie.
4. Na leasecontract in uw bezit
Wanneer u kantoormeubels huurt, zullen deze altijd in het bezit blijven van de verhuurder. Bij leasen ligt dit anders: nadat het leasecontract afgelopen is, komt het geleasede kantoormeubilair in uw eigen bezit. Zo heeft u zelfs na de leaseperiode nog profijt van dit materiaal!
Kantoormeubels leasen via Wout Monseurs
Wout Monseurs heeft een zeer goede creditrating bij de leasemaatschappij waar we mee samen werken, doordat wij daar een uitgebreide portefeuille aan printers hebben ondergebracht. Hierdoor kunnen wij onze klanten hele lage tarieven bieden bij het leasen van kantoormeubilair, en worden de leaseaanvragen ook eerder goedgekeurd. Wij verzorgen de volledige leaseaanvraag voor u, zonder dat wij hier extra kosten voor berekenen.
Meer weten over de mogelijkheden van leasemeubilair? Bekijk een greep uit de mogelijkheden en diverse calculatievoorbeelden op onze kantoormeubilair leasen pagina, of neem direct contact met ons op om de mogelijkheden voor uw bedrijf te bespreken.