Ilse is afgelopen maand vol enthousiasme aan de slag gegaan als onze commercieel medewerker binnendienst. Misschien heeft u haar al aan de lijn gehad, want ze is het eerste aanspreekpunt als u contact met ons opneemt. Ze staat voor u klaar als u vragen heeft omtrent kantoorartikelen of tonerleveringen.
Wij hebben haar alvast wat persoonlijke vragen gesteld voor een nadere kennismaking!
Hallo! Ik ben Ilse Antonisse-Hoendervangers, 29 jaar. Ik kom oorspronkelijk uit Rucphen. Ik heb in Nijmegen gestudeerd: eerst een bachelor Engelse Taal en Cultuur en daarna een master Taalwetenschappen. Tijdens mijn master ben ik terug naar Brabant verhuisd, naar het mooie Breda, en ben ik begonnen met parttime werken in een administratieve functie bij Hydratight/Enerpac. De administratieve werkzaamheden bevielen me erg goed en ik ben daar ook na mijn studie gebleven. Ik heb daar 7 jaar gewerkt tot ik toe was aan iets nieuws.
Ik was op vacaturesites op zoek naar een administratieve baan met minder reistijd. Dat heb ik bij Wout Monseurs wel gevonden, want ik kan nu elke dag op de fiets komen. Maar dat is natuurlijk niet de enige reden waarom ik voor Wout Monseurs heb gekozen! Al vanaf het eerste gesprek voelde het vertrouwd. Een gezellig Brabants bedrijf met een prachtige showroom, waar de werknemers echt trots zijn op het resultaat wat ze als team wegzetten. Of het nu gaat om een bureaustoel, onderhoud aan de printers of een compleet ontwerp voor een kantine, alles wordt met expertise en enthousiasme aangepakt.
Een van de leukste dingen aan mijn functie is hoe divers de taken zijn. Ik beheer de tonermeldingen van de contractprinters en zorg dat de klanten op tijd een nieuwe toner ontvangen, zodat ze geen moment zonder zitten. Daarnaast hou ik de nieuwe webshopbestellingen goed in de gaten en zet deze door naar onze leverancier. Ik sta ook regelmatig in ons magazijn pakketten in te pakken voor PostNL, met name toners voor de schepen in ons klantenbestand. Als de telefoon gaat, dan ben ik het eerste aanspreekpunt. Een erg gevarieerd takenpakket en hier zullen in de komende maanden nog andere administratieve taken aan worden toegevoegd, o.a. rondom facturatie.
De eerste weken zijn voorbijgevlogen. De eerste week heb ik met collega Ymkje mee mogen kijken en iedereen heeft me goed geholpen waardoor ik al snel zelf aan de slag kon. Zo heb ik al met verschillende klanten contact gehad. Bij Wout Monseurs kan ik werken met concrete en tastbare kantoorartikelen, bijvoorbeeld als een klant vraagt om een alternatief voor labeltape die tijdelijk niet leverbaar is of ik kan ze helpen met de beste keuze in ons assortiment aan schrijfblokken. Mijn vorige functie was in een erg technische branche waarbij ik veel moest doorverbinden naar collega’s omdat ik zelf de kennis niet had. Dat is hier gelukkig niet zo. Het team bij Wout Monseurs is erg gezellig. We hebben goede gesprekken in de lunchpauze en sluiten de week altijd fijn af met een vrijdagmiddagborrel. Ik ben benieuwd hoe ik nog verder kan groeien in deze functie.
Ik woon samen met mijn man Nick, onze kat Muffin en de konijnen Apollo en Pandora. Ik ben nogal een huismus, met hobby’s zoals bakken, lezen en puzzelen. Echt sportief ben ik niet, maar ik ga regelmatig zwemmen of naar yoga. Ik ben vrijwilliger bij Konijnenopvang K’nijn en ko waar ik op zaterdag ga helpen en ik vang ook als pleeggezin thuis konijnen op die wat extra verzorging nodig hebben. Mijn guilty pleasure is schilderen op nummer. Het is heerlijk rustgevend en perfect als je zelf niet zo creatief bent.
Wout Monseurs is specialist op het gebied van het creëren van de ideale werkomgeving. Dit doen we door middel van optimale kantoorinrichtingen, het verzorgen van onderhoud en het verstrekken van advies op maat. Zo bent u altijd zeker van een kantooromgeving met optimale productiviteit en sfeer. Wilt u ook graag advies of heeft u een andere vraag? Neem dan contact met ons op.
© Copyright Wout Monseurs | Ontwikkeld door SVM Solutions