Ergonomische meubels dragen bij aan een gezonde en productieve werkomgeving. Ergonomie staat daarom hoog in het vaandel bij Wout Monseurs. Vaak wordt onderschat wat voor effect een slechte zithouding heeft op de productiviteit en vitaliteit van uw medewerkers. Wout Monseurs is gespecialiseerd in het leveren van ergonomische kantoormeubelen zoals zit-sta bureaus, ergonomische bureaustoelen, ergonomische bureaus en vergadertafels. In onze showroom vindt u alles voor een perfecte ergonomische werkplek.
Naast ergonomisch verantwoord zijn onze meubels ook duurzaam. We geloven in een circulaire economie. Dit betekent dat oude kantoormeubelen zo veel mogelijk worden hergebruikt. Wanneer ze niet opnieuw gebruikt kunnen worden brengen we het kantoormeubilair terug naar de fabrikant, zodat ze daar de onderdelen als grondstoffen kunnen gebruiken. Wanneer u door Wout Monseurs uw kantoor laat inrichten gaat u dus voor een duurzame inrichting!
Optimale kantoorinrichting
Met de nieuwe kantoormeubelen die we leveren zorgen we voor een optimale kantoorinrichting. Zo vindt u bij ons een uitgebreid aanbod kantoorkasten en ladeblokken. Ook bieden we een uiteenlopend aanbod van bureaus met diverse materialen. Met goed passende bureaus die aan uw wensen voldoen kunt u uw kantoorruimte zo optimaal mogelijk benutten. Denk aan bijvoorbeeld ons ruim aanbod aan duo werkplekken. Dit zijn twee werkplekken op één frame die door een akoestische wand worden gescheiden. Een duo werkplek is voordeliger (omdat het op één frame staat), geeft meer rust in de inrichting van uw kantoor (minder poten en de bureau’s staan netjes tegenover elkaar) en het is handig met stofzuigen en dweilen.
Complete kantoorinrichting
Naast een groot assortiment kantoormeubels levert Wout Monseurs alles wat u nodig heeft voor een complete kantoorinrichting: bijvoorbeeld kabelbakken en -goten om alle snoeren en stekkerdozen weg te werken, en pc-houders, ladeblokken en een uitgebreid selectie van kantoorartikelen, -machines en facilitaire artikelen. We leveren door heel Nederland en de meeste meubelen zijn snel uit voorraad leverbaar. Bent u op zoek naar nieuw kantoormeubilair of geïnteresseerd in projectinrichting? Neem contact met ons op of kom langs in onze showroom in Breda. We helpen u graag verder bij het maken van de beste keuzes voor uw kantoor!
Kantoormeubilair leasen
Naast de alom bekende mogelijkheden om kantoormeubilair te kopen of huren, biedt ook het leasen van kantoormeubelen een interessante optie. Hiermee beschikt u over nieuw kantoormeubilair op maat, zonder dat u een grote investering hoeft te doen. U betaalt iedere maand een schappelijk bedrag dankzij zeer lage leasetarieven en lage rentekosten. Benieuwd naar de mogelijkheden? Ontdek alle voordelen ten opzichte van kopen of huren en bekijk concrete rekenvoorbeelden op onze kantoormeubilair leasen pagina.